|
Per tal de formalitzar la inscripció al servei de menjador pel curs 2025-2026, cal que ompliu i signeu el document que trobareu adjunt i l’envieu per correu electrònic a:
INSCRIPCIÓ MENJADOR
📧 educacio@pallarsjussa.cat
abans del 25 de juliol de 2025.
👉 Important: En cas de no poder signar digitalment el document, l’enviament per correu electrònic serà considerat com a autorització per efectuar el cobrament dels rebuts.
El cobrament es farà per domiciliació bancària.
Es carregarà entre el dia 10 i el 15 del mes posterior a la prestació del servei.
Alumnes fixes: 6,60 € (IVA inclòs) per menú.
Alumnes esporàdics: 7,26 € (IVA inclòs) per menú.
No cal que omplin les dades bancàries.
Tot i així, han de completar la resta de dades del formulari.
Absències puntuals: cal enviar uns whatsapp abans de les 8:00 h del mateix dia.
✔️ Telèfon: 608 477 472 (Sra. Laura - AFA)
Altres incidències relacionades amb el servei:
✔️ Telèfon: 973 650 187 (Sra. Rosa Batalla - Consell Comarcal)
⛔ Recordatori important: Les absències que no es comuniquin abans de les 8:00 h es cobraran igualment. Aquesta norma també s’aplica als alumnes becats al 100% i als usuaris del transport escolar.
Podeu trobar més informació a la pestanya de MENJADOR ESCOLAR, dins aquesta mateixa web.